Založ si blog

Majú málo peňazí? Tak im treba! ! !

Máte pocit, že ľudia často hovoria iné, než si myslia? Že majú iné vnútorné priority než tie, ktoré hlásajú navonok? Uvediem príklad z vlastného života… Mal som v záhrane nepotrebný elektrický stĺp a vzdialený sused za mnou prišiel, či mu no nedám. Prečo nie, iba mi prekáža a elektrikári ho nechcú späť. Pre istotu som sa suseda opýtal, či náhodou nemôže spadnúť na strechu vedľajšieho domu. Určite nie!! Pre istotu zopakujem otázku inými slovami. Keby stĺp padol a rozbil vedľajšiu strechu, zaplatíte to? Jeho odpoveď bola rovnaká – Na tisíc percent sa nič nestane. Koľko je 1000%? Viac ako 100? Tak potom určite nemáte problém podpísať mi jednoduchý papier, že ak sa niečo stane, tak že preberáte celú zodpovednosť za škodu. Viete čo sa stalo? Už som ho viac nevidel! Zrazu tých jeho 1000% nebolo ani 100 a možno ani 50%. Podobne sú na tom aj ľudia, ktorí majú bordel v prioritách. Zdravie na prvom mieste!!! Keď sa opýtam, že kedy si naposledy športoval, keby si bol naposledy na preventívnej prehliadke… no ale kupujem predsa Bio potraviny!

Tento rozsiahly úvod mal jediný cieľ, pokiaľ nemáte v súlade vonkajšie prejavy s vnútornými pocitmi a potrebami, nečakajte úspech v živote. A čo to má spoločné s peniazmi? Veľa! Teraz sa pre istotu idem zas vyjadrovať v tretej osobe, aby sa niekto necítil dotknutý. Je ich prioritou získať peniaze alebo čítať básničky. Sú pre nich dôležité informácie ktorý politik urobil aký prešľap alebo sú dôležitejšie informácie, ako sa dajú zarobiť peniaze? Ak majú málo peňazí, je to ICH problém!!!! Ako to viem? V predchádzajúcich dvoch článkoch som uvádzal dva jednoduché spôsoby, ako sa dajú zarobiť peniaze na Internete. Netvrdím, že je to jednoduché alebo že to môže robiť každý, ale každý si môže aspoň prečítať informácie o tom ako sa to dá a potom sa rozhodnúť. Lenže, moje články mali mizernú čitateľnosť, druhý dokonca z nejakej príčiny stiahol administrátor. Nie neobviňujem nikoho, neočakával som, že si články prečíta 10.000 ľudí. Ale ak ICH zaujímajú viac básničky alebo prešľapy politikov a dajú tomu vyššiu prioritu ako zarábaniu peňazí, tak nech sa potom nesťažujú. Je to ich voľba!  Opýtajte sa úspešných a bohatých ľudí, koľko času venujú sledovaniu správ alebo čítaniu básničiek. Život je spravodlivý aspoň v jednom. Ďeň trvá 24 hodín pre každého a je len na ňom, ako si ten čas rozdelí. Ja som len urobil jednoduchý pokus, na čom IM naozaj záleží (teraz myslím tých, čo večne nariekajú, že majú málo peňazí a pri tom odhodlane sledujú všetky televízne seriály namiesto toho, aby pohli zadkom). Pripadám vám cynický? Okej, je mi to jedno. A držím palce romantikom, ktorí dokážu žiť z 500 Euro mesačne a takisto držím palce politickým ktirikom, ktorí sa vyvážajú v mestkej doprave. Nech im to len vydrží! Bez NICH by sa táto spoločnosť nepohla ďalej.

To bolo všetko o nich, nie o vás. Vy máte určite poriadok vo svojich prioritách.

Konečne zmysluplná podpora štátu

22.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Konečne zmysluplná podpora štátu

10.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Aj pomáhať je treba vedieť – sociálny marketing v praxi

27.07.2021

Príbeh, možno ako desiatky podobných. Dve mladé dievčatá s matkou žijú v zhorenom dome. Život bol k nim nemilosrdný, ale oni sa nevzdávajú. Tento príbeh možno bude mať šťastný koniec. Celý článok o ich osude nájdete v Denníku N. Takto vyzerá dom, v ktorom mladé ženy reálne bývajú. Na tomto príbehu ma zaujali 2 veci. V prvom rade, že mladé dievčatí si nezúfajú, [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

rebel

Ak chceš byť prvý, nestavaj sa do radu... Aj to je dôvod, prečo som sa pustil oblastí, ktorým sa iní vyhýbajú. Agilné poradenstvo, moderný Internetový marketing moderné formy vzdelávania. Napísal som niekoľko eBookov o projektovom riadení a marketingu. Naša firma je na čele vzdelávacích agentúr, čo sa týka kvality a moderných vyučovacích technológií, Ak si chete pozrieť moje odporúčania, navštívte stránku q9.sk/p2, q9.sk/p3, prince-2.sk alebo môj profil linkedin.com/in/branogablas/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 70
Celková čítanosť: 331767x
Priemerná čítanosť článkov: 4740x

Autor blogu

Odkazy