Už ste to asi počuli… Na Amazone je možné zarobiť tisíce dolárov mesačne! Ale ako? Veď na Amazone si ľudia len kupujú knihy a iný tovar. Ako by som na tom mohol ja zarobiť?

Techniky zarábania na Amazone

Takže je čas, aby som to trochu vysvetlil. Sám sa touto problematikou aktívne zaoberám, išlo okolo mňa viacero školení s aplikácií, len som dosť zaneprázdnený, aby som išiel do hĺbky…Existuje niekoľko stratégií, ktoré ľudia používajú vo svete a pôjdem od najzložitejšej po najjednoduchšie.

1. Predaj vlastného tovaru

Toto je metóda, ktorú hodne presadzujú rôzni školitelia u nás. Je pomerne pracná a zároveň musíte investovať svoje prostriedky. ALE! Aký tovar by som mal predávať, veď ja nič nevyrábam…. Ono je to ináč. Vy si vyberiete tovar, ktorý by ste chceli predávať. V Číne si nájdete dodávateľa tohto tovaru. Na Amazon nahodíte tento tovar s popisom a keď to niekto kúpi, tak čínsky dodávateľ to pošle priamo kupujúcemu (najčastejšie do USA) a vám zostane zisk. Vyzerá to jednoducho čo???
Má to však niekoľko zádrheľov:

  1. Musíte si správne vybrať, čo by ste chceli predávať. To nie je o tom, čo sa páči vám, ale čo sa páči vašim potencionálnym kupujúcim.
  2. V cene musí by často aj poštovné, čo nie je nízke a znižuje váš profit. Neoplatí sa predávať veľké predmety, ktoré sú lacné, lebo poštovné môže prevýšiť cenu tovaru.
  3. Prvé 2 body nie sú až takým problémom, lebo stoja všetci na rovnakej štartovacej čiare. ALE!!! Rovnaký produkt ako vy bude predávať pravdepodobne niekoľko stoviek iných predajcov. Aby si niekto kúpil ten váš produkt, musí ho najprv nájsť a potom ho musíte presvedčiť nielen dobrou cenou, ale musíte mať aj nejaké recenzie, aby sa kupujúci presvedčil, že ste dôveryhodný predajca. Čiže musíte už mať nejaké predaje za sebou a získané pozitívne recenzie… Je to ako „čo bolo prvé, vajce alebo sliepka“?
  4. Aby vás kupujúci našiel, musíte mať spracovaný perfektný popis, musíte vedieť, ktoré kľúčové slová používajú ľudia na Amazone pri hľadaní produktu a váš popis musí byť bezchybný. Čo sa týka kľúčových slov, tak existuje viacero nástrojov, ktoré vám v tom poradia a čo sa týka popisu, tak to nie je až taký problém, nájsť niekoho, kto vám spracuje popis povedzme za 5 dolárov. (Ak treba, poradím..)

Takže, prekonali ste všetky 4 body a ako je to s vašim profitom? Poďme sa na to pozrieť. Ak vás tovar v Číne bude stáť 10 dolárov, poštovné bude 5 dolárov a predajná cena bude 30 dolárov, tak váš profit bude okolo 5 dolárov.. Nevychádza vám to? To preto, že ste nezarátali maržu, ktorú si strháva Amazon za to, že váš produkt predá.

Kto zo Slovenska a Česka najviac zarobil na tejto technike?

Priznám sa, nemám konkrétne údaje a túto techniku som nikdy neskúsil. Čakám na nejaké reakcie z tohto článku. ALE, keby som chcel zarobiť, tak to urobím úplne ináč… Kúpim nejaký eBook alebo kurz o zarábaní cez AMAZON niekde v USA, preložím ho do slovenčiny alebo češtiny a budem sa tváriť, že som v tom expert. A budem tento eBook predávať. Totiž videl som viac takýchto inzerátov, dokonca tam boli aj veľmi pozitívne hodnotenia kupujúcich, ale mám dojem, že kupujúci hodnotili iba tú techniku (ktorá určite funguje), ale ani jeden z nich nenapísal, že zarobil čo len jeden dolár. A ak napísal, tak nedal nejaké reálne dôkazy.

Zhodnotenie:

Táto technika určite funguje a keď ju zautomatizujete, tak môžete dať na Amazon stovky až tisícky produktov, ktoré sa budú predávať, aj keď budete spať. Len ten začiatok bude veľmi bolestivý, pracný a budete musieť niečo investovať.

V ďalších článkoch zverejním jednoduchšie a oveľa menej prácnejšie metódy zarábania, kde nemusíte absolútne nič investovať a takisto môžete vytvoriť automatický nástroj na zarábanie cez Internet.

 

Sledujte moje články aj na Linkedin alebo sa pridajte do skupiny Česko-slovenské partnerstvá, zamestnanie a spolupráca a získajte najnovšie stratégie, ako sa dá zarobiť na Internete.