Založ si blog

Ako rozmýšľajú Spameri

V posledných týždňoch a mesiacoch sa vrece roztrhlo so spamovacími Emailami. Všetci vieme, že je to protizákonné, ale v tejto oblasti nefungujú žiadne inštitúcie. Dokážem pochopiť, že keď nezaplatíte dane, tak úrady fungujú pomerne efektívne (hlavne keď ste malý daňovník a majú vám čo vziať), ale v prípade spamovania je to dosť náročné. Vystopovať Spamera, dokázať mu skutok a pokutovať ho za to by bol heroický kúsok a tak radšej Obchodná inšpekcia nerobí nič. Je jednoduchšie ísť na Miletičku skontrolovať Vietnamca, či má v poriadku všetky papiere…

 

Spamy - nevyžiadaná poštaObrázok ukazuje počet Spamov ktoré som dostal do jednej Emailovej schránky za 6 hodín. Našťastie drtivá väčšina z nichletela priamo do prienčinka Spam.

 

Vo svojich článkoch (a aj v pripravovanej knihe) varujem pred používaním Spamu. Napriek tomu mnoho slušných firiem naletí na triky spamerov a kúpi od nich zoznam Emailových adries (o ktorých tvrdia, že sú legálne získané) a vystavuje takto riziku svoje dobré meno.

Ako teda bojovať proti Spamu?

Môj predchádzajúci článok nebol dosť účinný, preto som sa rozhodol sa zvoliť inú techniku, ako bojovať proti Spamu. Ukážem vám, ako využiť Spam vo vlastný prospech. Pred časom som uvádzal upozornenia, aby ľudia nečítali Spamy, ale Spameri niekedy dokázali napísať tak zaujímavý predmet, že veľa ľudí na to kliklo, čo na druhej strane posmeľovalo Spamerov, aby to robili aj ďalej.

Tu je môj návod

Ako Internetový marketer viem, že častokrát je neučinné niečo ľuďom zakazovať. Oveľa výhodnejšie ukázať im, aké môže mať nejaká činnosť výhody. Preto ak uvidíte zaujímavý predmet, ktorý vám prichádza v Spamovej pošte, kľudne na to kliknite. Prečítajte si v slovenčine všetky informácie a keď sa vám tá vecička zapáči, tak choďte na eBay a nájdite to za zlomok ceny, v ktorej je častokrát zahrnutá aj doprava do vašej schránky. Ak neviete anglicky, tak to nevadí, Spamer vám to predsa celé preložil, našiel videá, popísal výhody. Uľahčil vám rozhodovanie. Tu je pár príkladov.

 

auto-odstranovac-skrabancov-spamTu je ukážka ďalšieho nezmyselného výrobku. Musím povedať, že som ho kedysi aj sám vyskúšal a nestálo to ani za môj čas nehovoriac o nákladoch, koľko ma pero stálo…

 

auto-odstranovac-skrabancovA tu si môžete pozrieť, aká je skutočná cena tohto zázračného výrobku. Ak ho kúpite na Ebay, zhruba za 1,3€ vám ho doručia do schránky.

 

korektor-drzania-tela-spam2Úžasný výrobok, sám sa dosť hrbím a tak ma to trochu zaujalo a dokonca som otvoril tento Spam

 

korektor-drzania-telaA tu je cena na Ebay. Kúpil som ho zhruba za 1,8€ aj s poštovným.

 

Toto sú iba 2 príklady, ako sa dá vyťažiť z aktivity spamerov. Verím tomu, že keby som detailnejšie hľadal, tak nájdem smiešne lacný produkt obsiahnutý v každom spamerskom Emaili.

Odteraz sa nebojte Spamov. Ak sa vám niečo páči, kúpte to INDE!. Možno ich raz už prestane baviť rozposielať tieto geniálne ponuky.

 

Konečne zmysluplná podpora štátu

22.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Konečne zmysluplná podpora štátu

10.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Aj pomáhať je treba vedieť – sociálny marketing v praxi

27.07.2021

Príbeh, možno ako desiatky podobných. Dve mladé dievčatá s matkou žijú v zhorenom dome. Život bol k nim nemilosrdný, ale oni sa nevzdávajú. Tento príbeh možno bude mať šťastný koniec. Celý článok o ich osude nájdete v Denníku N. Takto vyzerá dom, v ktorom mladé ženy reálne bývajú. Na tomto príbehu ma zaujali 2 veci. V prvom rade, že mladé dievčatí si nezúfajú, [...]

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05, aktualizované: 12:03

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

rebel

Ak chceš byť prvý, nestavaj sa do radu... Aj to je dôvod, prečo som sa pustil oblastí, ktorým sa iní vyhýbajú. Agilné poradenstvo, moderný Internetový marketing moderné formy vzdelávania. Napísal som niekoľko eBookov o projektovom riadení a marketingu. Naša firma je na čele vzdelávacích agentúr, čo sa týka kvality a moderných vyučovacích technológií, Ak si chete pozrieť moje odporúčania, navštívte stránku q9.sk/p2, q9.sk/p3, prince-2.sk alebo môj profil linkedin.com/in/branogablas/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 70
Celková čítanosť: 331738x
Priemerná čítanosť článkov: 4739x

Autor blogu

Odkazy