Založ si blog

EUGEN, prestaň nás už klamať!

Ako som sa potešil, keď som videl v reklame, že niekto bude monitorovať projekty hradené z prostriedkov EÚ. Musím povedať, že by som rád vedel, čo sa kde urobilo, poopravovalo a podobne. Lenže vykľul sa z toho zas iba podvod.

Asi pred mesiacom som cestoval vlakom a tam sa zhovárali dvaja páni presne na túto istú tému. Jeden z nich povedal, že u nich v dedine sa zrekonštruovala škola z fondov EU, ale že nikto o nijakom Eugenovi nikdy nepočul.

Odvtedy počujem Eugenovu reklamu každý deň niekoľko krát. Nikdy nikde nebol spomenutý ani jeden konkrétny projekt, ktorý by navštívil. Hľadal som aj na stránke, ktorú propagujú. Nikde ani jedno konkrétne video.

Možno sa mýlim, ale zavádzajúca reklama je trestná. Jasne sa tam hovorí niečo ako  „Eugen, navštívil si VŠETKY projekty…“Absurdné je to, že celá reklama sa platí z fondov EU a kľudne si môžem myslieť, že sa jedná o šesťmiestnu sumu. Vyzerá to tak, že čo sa neminulo na projektoch, to sa teraz musí minúť na reklame.

Ak sa niekto vyznáte, prosím upozornite Radu pre reklamu alebo zástupcov EU. Za európske peniaze sme všetci klamaní už niekoľko týždňov. Ale aby som bol spravodlivý… Prosím, pridajte do komentára informáciu ma o projekte, na ktorom sa bol Eugen reálne pozrieť. Možno sa mýlim a niečo mi uniklo.

Teším sa na stovky komentárov… Či???

Konečne zmysluplná podpora štátu

22.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Konečne zmysluplná podpora štátu

10.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Aj pomáhať je treba vedieť – sociálny marketing v praxi

27.07.2021

Príbeh, možno ako desiatky podobných. Dve mladé dievčatá s matkou žijú v zhorenom dome. Život bol k nim nemilosrdný, ale oni sa nevzdávajú. Tento príbeh možno bude mať šťastný koniec. Celý článok o ich osude nájdete v Denníku N. Takto vyzerá dom, v ktorom mladé ženy reálne bývajú. Na tomto príbehu ma zaujali 2 veci. V prvom rade, že mladé dievčatí si nezúfajú, [...]

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

šimkovičová

Šimkovičová kritizuje slovenské umenie na Bienále v Benátkach: Nerobte hanbu kultúre už aj v zahraničí

19.04.2024 19:30

Ide o reakciu na prítomnosť bývalej ministerky kultúry Silvie Hroncovej na Bienále v Benátkach. Súčasťou vernisáže bol aj protest zástupcov kultúrnej obce.

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

rebel

Ak chceš byť prvý, nestavaj sa do radu... Aj to je dôvod, prečo som sa pustil oblastí, ktorým sa iní vyhýbajú. Agilné poradenstvo, moderný Internetový marketing moderné formy vzdelávania. Napísal som niekoľko eBookov o projektovom riadení a marketingu. Naša firma je na čele vzdelávacích agentúr, čo sa týka kvality a moderných vyučovacích technológií, Ak si chete pozrieť moje odporúčania, navštívte stránku q9.sk/p2, q9.sk/p3, prince-2.sk alebo môj profil linkedin.com/in/branogablas/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 70
Celková čítanosť: 331760x
Priemerná čítanosť článkov: 4739x

Autor blogu

Odkazy