Prestaňte už s tým spamom! ! ! !

21. júla 2015, rebel, Nezaradené

Neviem, či som len ja alergický na nekonečne prichádzajúce spamy, ale už mám toho naozaj po krk!!! Spameri totiž začali používať cudziu identitu a nenápadne mi podsúvajú rôzne „tretky“, ktoré navyše povyšujú na veľmi užitočné veci. Takže, v priebehu pár týžnov som dostal email od Emílie Gombitovej, Ivany Fialovej, Veroniky Tlučkovej, Jozefa Krónera (tak tuž už bezostyšne požívajú aj meno známej osobnosti), Stanislava Kováča, Jozefa Lajčáka, Tomáša Pellegriniho, Oľgy Banášovej, Kataríny Banášovej, Jany Nagyovej, Evy Vášáryovej, Oľgy Puškárovej, Oľgy Radičovej…

A čo užitočné predávajú?

Záhradnú sprchovú sadu, unikátnu zoškrabovaciu mapu, armádnu sekeru, šetrenie vody, bambusopvé kozmetické štetce….

Pre tých, ktorí sa vyznajú, prichádzajú tieto Emaily z Maďarského servera – z vipmail.hu [91.83.45.45], ale to samozrejme neznamená, že ich posielajú Maďari. Maily smerujú na doménu velkosklad0-sk.website, ktorý je však tak anonymný, že asi ani nevedia, kde sa nachádza. Našťastie asi majú iba anglickú klávesnicu bez diakritiky a tak ich maily vyzerajú dosť komicky…

A čo s tým? Mala by to riešiť Slovenská obchodná inšpekcia, ale na ich stránke som nenašiel ani riadok, akým spôsobom je možné reportovať Spam..

Ak niekto máte nejaký užitočný návod, ako sa navždy zbaviť týchto „šmejdov“, dajte mi vedieť…