Táto metóda je trochu zložitejšia a takisto pomerne náročná na čas, pokiaľ všetko robíte manuálne. Ide o to, do ako dokážete celý proces automatizovať a aký máte nos na produkty, ktoré sa budú predávať. Existuje viacero metód, ktoré sa môžu odlišovať v niektorých detailoch. ale v jednoduchosti by som to rozdeliť do nasledovných krokov:
Vyzerá to pomerne jednoducho však? Vo svojej podstate to nie je zložité a tisíce ľudí sa tým živí a pár stoviek na tom zarába slušné peniaze. Mal som možnosť túto metódu vyskúšať a preto sa ju pokúsim čo najpodrobnejšie vysvetliť.
Odporúčam, aby ste neexperimentovali. Je možné, že sa vám bude zdať, že by sa nejaký tovar pôjde na odbyt, ale môže to byť len váš osobný dojem. Je preto lepšie, ak siahnete po produktoch, ktoré sa už predávajú. Tu je niekoľko tipov, kde by ste sa mohli inšpirovať…
V prvom rade, cena produktu by sa mala pohybovať od 8 do 20 dolárov. Lacnejší produkt prinesie menší zisk a produkty nad 20 dolárov už môžu viezť k tomu, že klienti kupujúci začnú hľadať podobný tovar na Internete. Neskôr, keď už budete skúsený, budete môcť predávať so ziskom aj lacnejšie.
Ide o to, či varianty vášho produktu vidia ľudia každodenne v nákupných centrách, alebo je to niečo čo ľudia nevidia denne? Ideálny produkt by malo byť niečo, čo záujemcovia potrebujú a hľadajú.
Jeden z najľahších spôsobov ako presvedčiť spotrebiteľov kúpiť váš produkt impulzívne je predaj nejakého originálneho, zaujímavého, inovatívneho a „cool“ produktu.
Existuje mnoho stránok, kde môžete nájsť tovar, ktorý sa ľudia hromadne kupujú. Ako som uvádzal na začiatku článku, nedomýšľajte si, čo sa bude dobre predávať, ale využite možnosti, ktoré ponúka Internet.
Zdroj článku: blog.zbohatni.eu