Zarábanie na internete na Slovensku – nový fenomén alebo iba fáma

8. decembra 2017, rebel, Email Marketing Internet Internet Marketing Zarábanie na Internete

Pred časom som realizoval anketu a niekoľko tisíc ľudí som požiadal o vyplnenie krátkeho dotazníka o zarábaní na internete. Dotazník som zaslal na svoje kontakty na Linkedin a zároveň aj širokej verejnosti na Slovensku.
Najprv zhrniem výsledky a potom sa budem venovať detailom.

Svojim čitateľom som položil základnú otázku:

Počuli ste o možnostiach zarábania na Internete?

Tu sú výsledky ankety. Vy by ste patrili asi do ktorej skupiny?

Výsledky ankety kontaktov na Linkedin (SR + ČR)

Výsledky ankety širokej verejnosti na Slovensku

Z prieskumu vyplýva, že v obidvoch prípadoch je prevaha ľudí, ktorí by sa chceli o prieskume niečo dozvedieť. Keď som detailnejšie pozrel na výsledky, tak odpovede „Áno, ale neverím tomu“ boli väčšinou od ľudí, ktorí podnikali na finančných trhoch (burza, Forex, Bitcoin, Poker…) a pravdepodobne tam prerobili.

Druhá otázka znela:

Ak ste o zarábaní počuli a aký systém sa jednalo?

Čo je udivujúce?
Až 95% odpovedí ľudia nevedia o skutočných možnostiach zarábania. Väčšina popisovaných metód sa týka zárobkov, ktoré môžu dosahovať pár desiatok, v najlepšom prípade pár stovák Euro mesačne výmenou za obrovskú časovú investíciu. Pričom techniky, ktoré sa používajú vo svete predstavujú príjmy tisícok Euro mesačne pri investovaní rovnakého alebo menšieho množstva času. Prípadne sú známe techniky zarábania na finančných trhoch, ktoré sú extrémne rizikové.
Ak máte záujem, pozrite si niekoľko názorov z ankety

Aké sú reálne možnosti zarábania?
Dlho som si myslel aj ja, že zarábať na Internete sa dá len v Amerike, ale posledné roky ma presvedčili, že na Slovensku a v Čechách sú desiatky úspešných internetových marketerov. Preto som sarozhodol, že zdokumentujem všetky svoje vedomosti a prezradím svoje tajomstvá v pripravovanej knihe. Mám to už rozpracované, v najbližšom maili pošlem prvé kapitoly. Budete prekvapení, aké jeto jednoduché.