Založ si blog

Archív: marec, 2015

Majú málo peňazí? Tak im treba! ! !

Máte pocit, že ľudia často hovoria iné, než si myslia? Že majú iné vnútorné priority než tie, ktoré hlásajú navonok? Uvediem príklad z vlastného života… Mal som v záhrane nepotrebný elektrický stĺp a vzdialený sused za mnou prišiel, či mu no nedám. Prečo nie, iba mi prekáža a elektrikári ho nechcú späť. Pre istotu som sa suseda opýtal, či náhodou nemôže […]

Pokračovanie článku

Ako zarobiť a nenarobiť sa. . .

V minulom článku som písal o tom, ako môžu ľudia bez akýchkoľvek odborných znalostí jednoducho zarobiť slušné peniaze prostredníctvom Affiliate systémov. Teraz sa budem venovať druhej spomenutej možnosti a tou je predávanie vlastného produktu na Internete. Čo mám predávať? Mnoho ľudí si myslí, že nemajú nič, čo by mohli predať, ale vo väčšine prípadov je to len […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

rebel

Ak chceš byť prvý, nestavaj sa do radu... Aj to je dôvod, prečo som sa pustil oblastí, ktorým sa iní vyhýbajú. Agilné poradenstvo, moderný Internetový marketing moderné formy vzdelávania. Napísal som niekoľko eBookov o projektovom riadení a marketingu. Naša firma je na čele vzdelávacích agentúr, čo sa týka kvality a moderných vyučovacích technológií, Ak si chete pozrieť moje odporúčania, navštívte stránku q9.sk/p2, q9.sk/p3, prince-2.sk alebo môj profil linkedin.com/in/branogablas/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 70
Celková čítanosť: 332110x
Priemerná čítanosť článkov: 4744x

Autor blogu

Odkazy