Založ si blog

Všetci sa predávame….

V predchádzajúcom príspevku som mal niekoľko kritických poznámok ohľadom reklamného zamerania môjho článku. Áno, máte pravdu, pracujem v oblasti Internetového marketingu (seo.inbox.sk), písal som o vlastných skúsenostiach a ponúkol som linky na vlastné produkty. (A snažím sa zapojiť všetkých odborníkov, aby poskytovali školenia na internetovymarketing.skolenie-kurzy.sk) Nemám rád akademické reči odborníkov, ktorí nikdy neboli v praxi. Preto som uviedol projekt, o ktorom mám najviac znalostí, v ktorom sme dosiahli dobré výsledky a za ktorým si stojím. Projekt bol uvádzaný ako príklad, máme viacero úspešných projektov, ktoré som nespomínal.Väčšina čitateľov však správne pochopila, že som písal o marketingu, ktorý tvorí časť podstatnú príjmov našej firmy. O čom je vlastne marketing? Je to o predávaní. Predávajú sa výrobky, služby, ale predávajú sa aj myšlienky.No a práve málokedy si uvedomujeme, že najčastejšie predávame vlastné myšlienky a tým sa vlastne predávame sami. Predávať sa máme v génoch. Začína sa to už v detstve. Vtedy sa predaj realizuje ešte formou silového nátlaku. Veď ako ináč sa dá nazvať plač, ktorým si nemluvniatko vynucuje jedlo, vzatie do náručia, kolísanie. Neskôr, keď sa naučí hovoriť, dochádza k vyjednávaniu. Keď sa mu nepodarí predať myšlienku, často sa ešte uchyľuje k vynucovacím prostriedkom. No a neskôr? Svoje myšlienky predávame v škole, predávame sa pri vstupných konkurzoch do zamestnania no jedno z najdôležitejší predajných situácií je manželstvo. Či sa nesnažíte presvedčiť partnera alebo partnerku, že práve vy ste tá alebo ten, s kým bude stáť za to prežiť zvyšok života?

No a ako je to s bloggermi? Ja píšem často o svojej práci, tak bez zábran uvádzam aj linky na vlastné, ale aj cudzie stránky. (Písanie blogov mám v podstate v nápni práce). Samozrejme, často čitatelia navštívia naše stránky, čo prináša kredit mne, našej firme a v neposlednom rade aj potencionálnych klientov. Je mnoho bloggerov, ktorí píšu o veciach okolo nás, o politike, osobnostiach, udalostiach. Aj oni sa predávajú. Predávajú svoje myšlienky a chcú, aby ich ľudia čítali, aby sa zamysleli nad ich myšlienkami.

Ako blogger vie, že svoje myšlienky predal? Vysoká čitateľnosť článkov, pozitívne (ale aj negatívne reakcie), referencie na článok v médiách alebo publikovanie článkov na stránkach médií.Takže odteraz sa zamyslite. Vždy, keď sa budete snažiť niekoho presvedčiť o svojich myšlienkach, nepredávate sa vlastne? Úspešní ľudia majú vysokú úspešnosť predaja. Neúspešní sa o to možno ani nepokúsia.

 

Etika a zákony v Internetovom Marketingu

01.08.2017

Ako Internetový marketer a odborník v oblasti zarábania na Internete často používam Email marketing ako najefektívnejší nástroj šírenia informácií. Denne sa však stretávam so zneužívaním viac »

Čo je to Content Marketing (obsahový marketing)

27.07.2017

Content marketing, alebo obsahový marketing má blízko k pojmu blog. V oblasti Content marketingu sa jedná o publikovanie veľkého množstva článkov cielených na rôzne oblasti trhu (niche). Cieľom viac »

Zarábanie na Internete sa stalo realitou

05.06.2017

V predchádzajúcich článkoch som písal o rôznych metódach a postupoch zarábania na Internete. Teraz sa zarábanie stáva skutočnosťou. Rozhodol som sa zorganizovať sériu webinárov, v ktorých viac »

Španielsko, Barcelona, útok

Šoféra dodávky, ktorá útočila v Barcelone, zabili v Cambrils

18.08.2017 22:14

Šoférom dodávky, po ktorom španielski policajti intenzívne pátrali, bol 17-ročný Moussa Oukabir.

Venezuela, kríza, nepokoje, Nicolás Maduro

Nové ústavodarné zhromaždenie prevzalo právomoci parlamentu

18.08.2017 21:36

Novozvolené ústavodarné zhromaždenie vo Venezuele prevzalo v piatok právomoci opozíciou ovládaného parlamentu.

Milan Žitný

Žitný: Ak sú podmienky, útok sa stane kdekoľvek

18.08.2017 20:00

Teroristickým útokom na verejných priestranstvách sa nedá zabrániť, povedal v rozhovore pre Pravdu bezpečnostný analytik Milan Žitný v súvislosti s tragédiou v Barcelone.

Steve Bannon

Hlavný stratég Bieleho domu Steve Bannon končí vo svojej funkcii

18.08.2017 19:25, aktualizované: 20:41

Hlavný stratég Bieleho domu Steve Bannon končí vo svojej funkcii. Dohodol sa na tom so šéfom personálu Johnom Kellym.

rebel

Ak chceš byť prvý, nestavaj sa do radu...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 51
Celková čítanosť: 154214x
Priemerná čítanosť článkov: 3024x

Autor blogu

Odkazy