Založ si blog

Hľadáte ideálnu prácu? Existuje!

Pokiaľ máte ideálnu prácu ktorú milujete, šéf vás pravidelne povyšuje, kolegovia zbožňujú a vaše pracovné miesto bude trvať večne, tak tento článok vôbec nemusíte čítať. Alebo je to naopak? Do práce chodíte s nevôľou, cítite sa nezaplatený a vydržíte to iba preto, aby ste mali z čoho platiť hypotéku a účty? Alebo je to ešte horšie? Prišli ste o prácu, rozosielate životopisy, chodíte na pohovory a stále dostávate negatívnu odpoveď? Tak toto je situácia desiatok tisícok vzdelaných ľudí na Slovensku. Aj ja som kedysi partil tiež medzi nich. Môj životopis mala snáď každá personálna agentúra. Najhoršie bolo, že som vedel, že na tú prácu mám a napriek tomu som to miesto nedostal… Našťastie môj príbeh mal šťastný koniec..

Čo vyrieši vaše problémy?

Asi tušíte, že vaše problémy môže vyriešiť sieť Linkedin. Ja osobne som bol niekoľko rokov som bol iba pasívnym členom, lebo som nevedel, na čo mi Linkedin vlastne bude. Pred dvomi rokmi mi prišla ponuka od experta z USA s pozvánkou na školenie Linkedin. Neviem prečo, ale tá myšlienka sa mi zapáčila. Od tej doby som sa začal aktívne venovať Linkedin, absolvoval som ďalšie školenia, prečítal mnoho kníh a budoval som svoju sieť, ktorá má dnes už 5000 kontaktov. Zistil som, že väčšina slovenských a českých školiteľov školí Linkedin trochu zastaralým spôsobom a že moderné koncepcie využívajú Linkedin oveľa agresívnejšie.

Práca o ktorej snívate

Prečo teda píšem o ideálnej práci? Pretože Linkedin je ideálnym miestom, ako je možné nájsť vysnívanú prácu vo veľkých a úspešných firmách. Pri tej príležitosti musím povedať, že firmy a personálne agentúry na Slovensku ešte zďaleka nepochopili význam Linkedin v oblasti personalistiky. Oveľa lepšia situácia je v Českej republike, kde Linkedin začína prevažovať ako zdroj kvalitných pracovných pozícií. Čím pôjdete ďalej na západ, tým väčšiu šancu máte nájsť si prácu. Že je to drahé? Vôbec nie! Môžete mať Linkedin profil úplne bezplatne, jediné, čo musíte investovať je váš čas. Hoci si veľa ľudí myslí, že vie robiť s Linkedin, opak je pravdou. Poznáte niekoho, kto si našiel prácu cez Linkedin? Ak nie, tak to nie je chyba Linkedin, ale je to spôsob, akým si prácu hľadáte. Podávanie inzerátov? Rozosielanie životopisov? Oslovovanie firiem? ZABUDNITE! Na Linkedin to funguje úplne ináč! Dnes už takmer 80% pracovných ponúk nie je nikdy oznámených na Internete, ale zamestnávatelia vás oslovia skôr, ako vypíšu inzeráty…

Stačí vám hodina..

Ako je to možné? Aby som vám vysvetlil, ako to treba pracovať s Linkedin, pripravil som eBook a budem realizovať bezplatný webinár, kde vám všetko vysvetlím. Aby som bol úprimný, musím vám povedať, že ideálnu prácu nezískate zajtra, budúci týždeň a veľmi pravdepodobne ani nie budúci mesiac. Chvíľu to potrvá. Práve preto je dobre začať čím skôr a ak ste so svojou prácou spokojný dnes, situácia môže byť iná za rok za dva. Zmeňte svoj život! Zmeňte obavy zo straty zamestnania na radosť z vyberania si medzi ponukami zamestnávateľov. Hodina života stráveného na Linkedin webinári stojí za to, aby ste VY začali riadiť svoj život.

Konečne zmysluplná podpora štátu

22.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Konečne zmysluplná podpora štátu

10.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Aj pomáhať je treba vedieť – sociálny marketing v praxi

27.07.2021

Príbeh, možno ako desiatky podobných. Dve mladé dievčatá s matkou žijú v zhorenom dome. Život bol k nim nemilosrdný, ale oni sa nevzdávajú. Tento príbeh možno bude mať šťastný koniec. Celý článok o ich osude nájdete v Denníku N. Takto vyzerá dom, v ktorom mladé ženy reálne bývajú. Na tomto príbehu ma zaujali 2 veci. V prvom rade, že mladé dievčatí si nezúfajú, [...]

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 08:42

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

rebel

Ak chceš byť prvý, nestavaj sa do radu... Aj to je dôvod, prečo som sa pustil oblastí, ktorým sa iní vyhýbajú. Agilné poradenstvo, moderný Internetový marketing moderné formy vzdelávania. Napísal som niekoľko eBookov o projektovom riadení a marketingu. Naša firma je na čele vzdelávacích agentúr, čo sa týka kvality a moderných vyučovacích technológií, Ak si chete pozrieť moje odporúčania, navštívte stránku q9.sk/p2, q9.sk/p3, prince-2.sk alebo môj profil linkedin.com/in/branogablas/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 70
Celková čítanosť: 332054x
Priemerná čítanosť článkov: 4744x

Autor blogu

Odkazy