Založ si blog

Archív: december, 2017

Internetová udalosť konca roka 2017

Pre niekoho nová príležitosť, pre iného podvod. To je práve dôvod, prečo sa na Slovensku šíria rôzne fámy a skreslené informácie ohľadom možnosti zarábania na Internete. Aby som vyvrátil fámy a nepresné informácie, pripravil som knihu s názvom „Najťažšie je zarobiť prvý milión“. O čom je kniha? Kniha dopodrobna vysvetľuje základné predpoklady a […]

Pokračovanie článku

Zarábanie na internete na Slovensku – nový fenomén alebo iba fáma

Pred časom som realizoval anketu a niekoľko tisíc ľudí som požiadal o vyplnenie krátkeho dotazníka o zarábaní na internete. Dotazník som zaslal na svoje kontakty na Linkedin a zároveň aj širokej verejnosti na Slovensku. Najprv zhrniem výsledky a potom sa budem venovať detailom. Svojim čitateľom som položil základnú otázku: Počuli ste o možnostiach zarábania na Internete? […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

ONLINE: Operácia v samotnom srdci Ruska? Na letisku v Moskve bol zlikvidovaný viacúčelový vrtuľník Ka-32

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

rebel

Ak chceš byť prvý, nestavaj sa do radu... Aj to je dôvod, prečo som sa pustil oblastí, ktorým sa iní vyhýbajú. Agilné poradenstvo, moderný Internetový marketing moderné formy vzdelávania. Napísal som niekoľko eBookov o projektovom riadení a marketingu. Naša firma je na čele vzdelávacích agentúr, čo sa týka kvality a moderných vyučovacích technológií, Ak si chete pozrieť moje odporúčania, navštívte stránku q9.sk/p2, q9.sk/p3, prince-2.sk alebo môj profil linkedin.com/in/branogablas/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 70
Celková čítanosť: 332085x
Priemerná čítanosť článkov: 4744x

Autor blogu

Odkazy