Založ si blog

Najvyšší mrakodrap – zaujímavé pohľady

Pred necelým týždňom bol slávnostne uvedený do prevádzky najvyšší mrakodrap v Európskej únii. No, pravdupovediac, nemáme sa veľmi čo chváliť. Podľa mňa sa nedá ani porovnať s najvyššími budovami vo svete. Ale večerný pohľad naň stojí za to…

Služobné povinnosti súvisiace so školením projektové manažmentu ma zaviedli do Veľkej Británie práve v čase veľkej svetelnej parády. Musím sa priznať, že som ani netušil, že niečo podobné existuje v Londýne. Dokonca ani deň pred „svetelnou šou“ som si fotil mrakodrap ako každý bežný turista a ani som netušil, že je najvyšší v Európskej únii. Medzi okolitými budovami nevyzeral vôbec nejako impozantne a skôr mi pripomínal vežu z Pána prsteňov, ako nejakú serióznu stavbu. Dokonca ani z pohľadu zo spodu budovy neprestavoval dielo, nad ktorý by sa mal zatajovať dych. Myslím si, že naša budova NBS by sa pri ňom vôbec nemusela červenať. Až zo správ (slovenských) som sa dozvedel, že sa večer chystá parádna svetelná šou, tak som si to nenechal ujsť.

Časť obrázkov som vložil do stránky týkajúcej sa školení projektové manažmentu, takže v blogu predstavím len niektoré z fotografií v značne zmenšenom formáte.

Čo však bolo na samotnej šou zaujímavé? Najlepšie miesto na sledovanie bolo na moste London Bridge. Našiel som si miesto hneď vedľa cesty. Rozložil som si statív tak aby mi nič netienilo vo výhľade na vežu. Asi hodinu pred začiatkom sa začal most zapĺňať do tej miery, že z 3 jazdných pruhov sa postupne stali 2, jeden a nakoniec sa most úplne uzavrel. Len na tomto moste bolo možno 10.000 ľudí (urobil som aj video, zatiaľ som ho nezverejnil, ale chystám sa…). Ak bola situácia podobná aj na ostatných mostoch, tak predpokladám, že sa na šou pozeralo zhruba  100.000 ľudí. Môj statív bol zrazu úplne utopený uprostred živej masy a len s úsmevom som pozeral, ako sa všetci snažili sfotiť obra mobilom alebo smiešnymi kompaktnými fotoaparátmi. Trval dosť dlho, kým sa situácia trochu uvoľnila a ja som mohol rozložiť stojan a nafotiť všetky farby mrakodrapu. Z asi 50 záberov a videí vám ponúkam pár…

Nech sa páči, pozrite si to….

 

mrakodrap v Londýne

 

Najvyšší mrakodrap v EU

 

 

črep

 

Konečne zmysluplná podpora štátu

22.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Konečne zmysluplná podpora štátu

10.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Aj pomáhať je treba vedieť – sociálny marketing v praxi

27.07.2021

Príbeh, možno ako desiatky podobných. Dve mladé dievčatá s matkou žijú v zhorenom dome. Život bol k nim nemilosrdný, ale oni sa nevzdávajú. Tento príbeh možno bude mať šťastný koniec. Celý článok o ich osude nájdete v Denníku N. Takto vyzerá dom, v ktorom mladé ženy reálne bývajú. Na tomto príbehu ma zaujali 2 veci. V prvom rade, že mladé dievčatí si nezúfajú, [...]

Peter Kotlár

Kotlár identifikoval zásahy do ľudských práv a slobôd počas pandémie covidu

28.03.2024 19:02

„Odbornej konferencie“ sa zúčastnila aj ministerka kultúry Šimkovičová.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

rebel

Ak chceš byť prvý, nestavaj sa do radu... Aj to je dôvod, prečo som sa pustil oblastí, ktorým sa iní vyhýbajú. Agilné poradenstvo, moderný Internetový marketing moderné formy vzdelávania. Napísal som niekoľko eBookov o projektovom riadení a marketingu. Naša firma je na čele vzdelávacích agentúr, čo sa týka kvality a moderných vyučovacích technológií, Ak si chete pozrieť moje odporúčania, navštívte stránku q9.sk/p2, q9.sk/p3, prince-2.sk alebo môj profil linkedin.com/in/branogablas/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 70
Celková čítanosť: 330914x
Priemerná čítanosť článkov: 4727x

Autor blogu

Odkazy