Táto metóda je trochu zložitejšia a takisto pomerne náročná na čas, pokiaľ všetko robíte manuálne. Ide o to, do ako dokážete celý proces automatizovať a aký máte nos na produkty, ktoré sa budú predávať. Existuje viacero metód, ktoré sa môžu odlišovať v niektorých detailoch. ale v jednoduchosti by som to rozdeliť do nasledovných krokov:
- Nájsť produkt (výrobok), ktorý sa bude úspešne predávať
- Nájsť audienciu pre tento produkt (pre koho je určený)
- Vytvoriť špecializovanú stránku pre tento produkt (eshop)
- Predať produkt zákazníkovi a zároveň ho kúpiť na Aliexpress
Vyzerá to pomerne jednoducho však? Vo svojej podstate to nie je zložité a tisíce ľudí sa tým živí a pár stoviek na tom zarába slušné peniaze. Mal som možnosť túto metódu vyskúšať a preto sa ju pokúsim čo najpodrobnejšie vysvetliť.
Ako nájsť tovar, ktorý budem predávať?
Odporúčam, aby ste neexperimentovali. Je možné, že sa vám bude zdať, že by sa nejaký tovar pôjde na odbyt, ale môže to byť len váš osobný dojem. Je preto lepšie, ak siahnete po produktoch, ktoré sa už predávajú. Tu je niekoľko tipov, kde by ste sa mohli inšpirovať…
Úspšený produkt by mal byť P.A.N
Price – Cena
V prvom rade, cena produktu by sa mala pohybovať od 8 do 20 dolárov. Lacnejší produkt prinesie menší zisk a produkty nad 20 dolárov už môžu viezť k tomu, že klienti kupujúci začnú hľadať podobný tovar na Internete. Neskôr, keď už budete skúsený, budete môcť predávať so ziskom aj lacnejšie.
Availability – Dostupnosť
Ide o to, či varianty vášho produktu vidia ľudia každodenne v nákupných centrách, alebo je to niečo čo ľudia nevidia denne? Ideálny produkt by malo byť niečo, čo záujemcovia potrebujú a hľadajú.
Novelty – nové riešenie
Jeden z najľahších spôsobov ako presvedčiť spotrebiteľov kúpiť váš produkt impulzívne je predaj nejakého originálneho, zaujímavého, inovatívneho a „cool“ produktu.
Kde je možné sa inšpirovať?
Existuje mnoho stránok, kde môžete nájsť tovar, ktorý sa ľudia hromadne kupujú. Ako som uvádzal na začiatku článku, nedomýšľajte si, čo sa bude dobre predávať, ale využite možnosti, ktoré ponúka Internet.
Tu je niekoľko stránok, kde môžete získať nápady.
- https://wanelo.com/ – Want, Need, Love
- http://www.watchcount.com – sleduje najpredávanejšie produkty na Ebay a Aliexpres
- http://trodu.com/ Trodu je veľmi podobná metóda ako Watchcount. Zobrazuje najpredávanejšie produkty v rôznych kategóriách.
- https://pinterest.com/ Tu sas často ľudia chvália zaujímavými vecičkami, ktoré kúpili
- https://www.amazon.com/ – vyhľadávanie najpredávanejších produktov a referencie
- https://myip.ms/browse/sites/1/ipID/23.227.38.32/ipIDii/23.227.38.32 – to najlepšie si nechávam nakoniec. Týmto riadkom dostanete výstup, ktorý vám ukáže stovky „Shopify“ obchodov. Práve Shopify sa zaoberá predajom produktov na Internete a sledovaním najúspešnejších predjacov môžete získať stovky tipov na úspešné produkty. (Shopify je platený eCommerce systém, o ktorom budem písať v niektorých ďalších častiach)
- http://colossalshop.com/collections/all?sort_by=best-selling – inšpirujte sa najpredávanejšími produktmi z tohto obchodu
- http://www.aliexpress.com/ – product picker vám môže ukázať, ako sa predávajú niektoré produkty
Zdroj článku: blog.zbohatni.eu
Celá debata | RSS tejto debaty