Založ si blog

Ako sa rodí Internetový podvod

Dali ste sa niekedy nachytať na Internete? POZOR, praktiky podvodníkov na Internete sú sú stále inteligentnejšie! V súčasnosti už nestačí urobiť reklamu na super zázračný produkt, opatrný človek potrebuje dôkazy, prečítať si referencie a potom sa nechá presvedčiť.

Ako to funguje?

V prvom rade musíte ponúknuť niečo, o čo je veľký záujem. Povedzme zdravie. Ideálne by to malo mať magické účinky a čo najjednoduchšie riešiť problém. Predstavte si chudnutie. Na jednej strane každý vie, že na efektívne chudutie je potrebné držať diétu a popri tom ešte aj cvičenie a pohyb. Ak vám niekto ponúkne zázračné tabletky, čo si vyberiete? Ale poďme pekne po poriadku.

Urotrin, inteligentný podvod je na svete.

Nakoľko už patrím do kategórie chlapov, ktorí majú problém s prostatou, článok o efektívnom riešení môjho problému s prostatou ma veľmi zaujal. Lenže, zároveň som aj internetový marketer (pozrite môj profil) a viem, že papier (teda Internet) znesie všetko, tak som sa trochu hlbšie začal zaujímať. Najprv som narazil na článok, ku ktorému ma priviedla nenápadná reklama.

Podvod - Uritrin

Potom príde článok

Článok, na ktorý som sa dostal z reklamy bol veľmi zaujímavý. Mal všetky atribúty dobrého marketingového ťaháka. Najprv sú popísané zdravodné problémy vedúce k rakovine alebo až smrti. Potom tam bolo riešenie – prípravok Urotrin, ktorý bol podložený tvrdeniami špičkových odborníkov. Potom tam bol navodený stav núdze (scarcity) – 50% zľava vyprší dnes a na záver svedectvá používateľov. Toto sa nazýva „Social Proof“. Vyzeralo to úžasne, pomaly som uvažoval o kúpe, keď som sa rozhodol, trochu si informácie overiť. Na čo som prišiel?

 

Urotrin – geniálne vymyslené okrádanie

Pozrite si, čo som zistil.

    1. Ľudia a vedecké ústavy sú iba fiktívne. Nikde na Internete som nenašiel žiadny ústav, ktorý by sa volal ako ten na obrázku a vôbec nie odborníkov, ktorí potvrdzovali kvality Urotrinu. Stránka mala dokonca logo Ministerstva zdravodníctva, čo už zaváňa trestným činom.

Podvod - Uritrin

Tu je ďalší odborník, ústav v ktorom pracuje som nenašiel…
Podvod - Urotrin

    1. 2. Internet je zaplavený pozitívnymi recenziami na tento prípravok. Dokonca aj (podľa mňa) seriózne stránky o tom píšu, ale vždy sa odvolávajú na www.urotrin.sk. Táto stránka NEEXISTUJE! Po kliknutí ste presmerovaní do zahraničia.

Podvod - Urotrin

Podvod - Urotrin

Predajná stránka Urotrin vyzerá naozaj profesionálne. Verím tomu, že pre každý štát bol vymyslený iný názov lienku a že krabičiek ako je Urotrin by sa dalo nájsť veľa po celom svete.

Podvod - Urotrin

 

Čo na záver?

Autori tohto podvodu si dali naozaj záležať. Vytvorili fiktívne recenzie, vytvorili články (ktoré majú mimochodom mizernú slovenčinu a je hneď videť, že to prekladal automat), vytvorli zdanie perfektného produktu. Keby ste si takútu službu objednali u nás, tak by výsledná suma určite prekročila 1000€. Predpokladám že zisk z takéhoto podvodu sa pohybuje niekde medzi 10.000 – 30.000€.

Koľkých ľudí už nachytali?

Na túto otázku neviem odpovedať, Urotrin som si neobjednal, hoci ako liek by sa mi hodil. Predpokladám, že by som buď nič nedostal alebo by mi prišla krabička, ktorá by mala atribúty lieku, ale môžem len dúfať, že by to bol neškodný placebo liek.

Konečne zmysluplná podpora štátu

22.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Konečne zmysluplná podpora štátu

10.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Aj pomáhať je treba vedieť – sociálny marketing v praxi

27.07.2021

Príbeh, možno ako desiatky podobných. Dve mladé dievčatá s matkou žijú v zhorenom dome. Život bol k nim nemilosrdný, ale oni sa nevzdávajú. Tento príbeh možno bude mať šťastný koniec. Celý článok o ich osude nájdete v Denníku N. Takto vyzerá dom, v ktorom mladé ženy reálne bývajú. Na tomto príbehu ma zaujali 2 veci. V prvom rade, že mladé dievčatí si nezúfajú, [...]

2024-04-26 slnko v sieti 007 foto zdenko hanout

Šéf Rady RTVS označil galavečer Slnko v sieti za politický míting opozície

29.04.2024 18:16

Igor Gallo pripomenul, že RTVS ako vysielateľ galavečera nesie v zmysle platnej legislatívy objektívnu zodpovednosť za obsah priameho prenosu.

sanitka,

Šiestačka v Maďarsku bodla nožom spolužiačku, vrtuľníkom ju odviezli do nemocnice

29.04.2024 18:03

Šiestačka si nôž priniesla z domu a mala ho schovaný v školskej lavici.

Pellegrini, Zuzana Dolinková, Raši,

Za koniec Rázsoch chcú odvolávať ministerku Dolinkovú. Je to politický bulvár, háji sa ministerka. OĽaNO a SaS sa hádajú

29.04.2024 17:35

Bola to len otázka času, keď bude musieť ministerka Dolinková stáť pred Achillovou pätou rezortu – polstoročia nedokončeným projektom nemocnice Rázsochy.

Mark Rutte

Turecko podporí kandidatúru Marka Rutteho na šéfa NATO. Výhrady má už len Orbán

29.04.2024 16:48

Turecko aj Maďarsko ako členovia NATO predtým vyjadrili výhrady voči Rutteho kandidatúre.

rebel

Ak chceš byť prvý, nestavaj sa do radu... Aj to je dôvod, prečo som sa pustil oblastí, ktorým sa iní vyhýbajú. Agilné poradenstvo, moderný Internetový marketing moderné formy vzdelávania. Napísal som niekoľko eBookov o projektovom riadení a marketingu. Naša firma je na čele vzdelávacích agentúr, čo sa týka kvality a moderných vyučovacích technológií, Ak si chete pozrieť moje odporúčania, navštívte stránku q9.sk/p2, q9.sk/p3, prince-2.sk alebo môj profil linkedin.com/in/branogablas/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 70
Celková čítanosť: 332240x
Priemerná čítanosť článkov: 4746x

Autor blogu

Odkazy