Založ si blog

Kabaret, ktorý vrele NE-doporučujem

Bratislava, sobota večer, príjemné počasie, s manželkou sme si vyrazili do mesta. Voľba padla na kabaret. „V kabarete som už dávno nebol, zabavím sa“ hovorím si cestou do mesta. To, čo som v sobotu zažil bolo na míle ďaleko od zábavy.

Ako poctivý návštevník, prišiel som o 21:00. Začiatok predstavenia naplánovaný na 21:30, ale čaká sa na posledného hosťa asi do 22:00. Prečo nie, všetci ostatní radi počkáme aj do polnoci. Veď musíme niečo piť…

Tu bol druhý šok. Neskutočne predražené drinky. Začal som podozrievať usporiadateľov, že to naťahovanie času je kvôli tomu, aby si návštevníci kupovali drinky. Ale vtedy som ešte tú myšlienku zahnal…

Šou sa začína

Okolo 22:00 sa to začalo. Tak, ako má kabaret začať. Prišiel chalan s bielou tvárou, 2 tanečnice a zaspievali úvodnú pieseň. Na konci sa dámy na pár sekúnd odhalili a zrazu TMA. Celé javisko sa zhaslo a odkiaľsi prišla informácia, že vyrazilo jednu fázu. Na javisku sa nesvietilo, na stoloch sme mali LED svetlá na baterku aby sme si videli do pohárov (teda, aby sme videli, že je čas objednať ďalší drink), ale pri bare bolo svetlo. To bola iná fáza….

Do deja vstúpila uvádzačka a snažila sa nejako komunikovať. Prezradila nám, že je alkoholička, že bola na liečení a že pred tým predávala lístky v kine. Niektorých divákov to pomaly prestávalo baviť a „samozrejme“ odchádzali do baru…

Takto to trvalo viac ako pol hodiny, do diskusie sa zapájali aj diváci…

Rozuzlenie

Nakoniec sa zaplo svetlo, vystúpila šéfka kabaretu a povedala nám, že to bol vlastne expetiment. Žiadna elektrina nevypadla, proste divákov nechali len tak. Vystúpenie uvádzačky bolo vlastne „stand-up“, ale podľa mňa asi najtrápnejšie stand-up aké som videl (teda to som si myslel v tom okamihu, netušil som čo sa bude diať ďalej). A bola zas dlhá prestávka (aby si všetci stačili nakúpiť ďalšie predražené drinky).

Pokračovanie

Všetko mohlo byť v poriadku. Povedal som si „dostali ste ma“. Ale nevadí, poďme sa baviť. Po prestávke zas jedno vystúpenie speváka a dvoch tanečníc. Vlastne ani neviem, čo sa spievalo, len si pamätám, že dievčatá mali masku Kaliňáka a Fica. Absolutne mimo kontext…. Tanečníčky odišli a zrazu sa na javisku objavil chalan a začal svoj monológ. Pozeral si nezaplatené účty v peňaženke a splietal niečo o nejakej žene a potom asi milenke. No ťažké to bolo. Tomu monológu môže snáď konkurovať iba Kráľ Lear. Hostia radšej odchádzali do baru (možno aj domov). Ja som zostal dúfajúc že nakoniec snáď bude aj niečo, na čo budem príjemne spomínať. Nič. Koniec.

Záver

Keď som sa okolo polnoci dostal na ulicu, tak som sa musel uštipnúť, či to nebol snáď iba sen. Zaplatil som dokopy nejakých 80€ za traumu ktorá ma dodnes sprevádza. Že vraj majú aj lepšie predstavenia niekto utrúsil po vyjdení na ulicu. No ja sa „určite nepôjdem o tom presvedčiť“ aby som sa nestal zas obeťou nejakého sociálneho pokusu. Asi by im mal niekto povedať, že do kabaretu chodia ľudia aby sa bavili a nie aby si zaplatili za pokazenie večera…

Konečne zmysluplná podpora štátu

22.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Konečne zmysluplná podpora štátu

10.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Aj pomáhať je treba vedieť – sociálny marketing v praxi

27.07.2021

Príbeh, možno ako desiatky podobných. Dve mladé dievčatá s matkou žijú v zhorenom dome. Život bol k nim nemilosrdný, ale oni sa nevzdávajú. Tento príbeh možno bude mať šťastný koniec. Celý článok o ich osude nájdete v Denníku N. Takto vyzerá dom, v ktorom mladé ženy reálne bývajú. Na tomto príbehu ma zaujali 2 veci. V prvom rade, že mladé dievčatí si nezúfajú, [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

rebel

Ak chceš byť prvý, nestavaj sa do radu... Aj to je dôvod, prečo som sa pustil oblastí, ktorým sa iní vyhýbajú. Agilné poradenstvo, moderný Internetový marketing moderné formy vzdelávania. Napísal som niekoľko eBookov o projektovom riadení a marketingu. Naša firma je na čele vzdelávacích agentúr, čo sa týka kvality a moderných vyučovacích technológií, Ak si chete pozrieť moje odporúčania, navštívte stránku q9.sk/p2, q9.sk/p3, prince-2.sk alebo môj profil linkedin.com/in/branogablas/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 70
Celková čítanosť: 330907x
Priemerná čítanosť článkov: 4727x

Autor blogu

Odkazy