Založ si blog

Šokujúca pravda o COVID karanténe na Slovensku

Príbeh, ktorý teraz opíšem sa zdá až neuveriteľný, hlavne po tom, čo sme prežili na jar tohto roku. Povinné nosenie rúšok v školách kvôli hrozbe nákazy je detská rozprávka oproti tomu, čo som zistil.

Čo sa stalo

Nie je dôležité, ako som sa dostal k jednému Ukrajincovi, ale jeho príbeh je pravdepodobne jeden z desiatok. Takže Sergej pracuje legálne na Slovensku a ochorel na COVID. Nakoľko je to čestný chlap, povedal to v práci. Okamžite ho prepustili a okrem toho ho vyhodili aj z ubytovne. Zároveň má ísť do karantény na 14 dní. Hotely ho nechcú prijať, nakoľko je už pozitívny, hoci nemá príznaky.

Chcel som mu pomôcť

Začal som zisťovať, aké sú oficiálne možnosti. Dozvedel som sa, že štátna karanténa je zrušená. Takisto mestá, ktoré zriadili nejaké zberné tábory napríklad pre bezdomovcov, už prestali takéto ubytovanie poskytovať. Obtelefonoval som všelijaké úrady (častokrát tie telefóny nikto neberie), ale žiadne riešenie neexistuje.

Čo bude ďalej?

Hoci je Sergej svedomitý chlap a nosí rúšku, bude musieť cestovať verejnou dopravou. Ak ho niekde ubytujú, bude si musieť chodiť minimálne nakupovať. V hoteli (ak sa mu podarí dnes nejaký nájsť) sa bude stretávať s inými ľuďmi…
Vláda bazíruje, aby deti v školách nosili rúška aj počas vyučovania, hoci veľmi pravdepodobne budú zdravé a pritom existujú očividne chorí ľudia, o ktorých sa nikto nestará. Keby bol Sergej nesvedomitý, nemusel sa vôbec priznať, že má COVID, chodil by stále do práce, mal by zabezpečenú teplú posteľ a tieto starosti by mu boli ukradnuté. Verím tomu, že ak svoj príbeh vyrozpráva inému Sergejovi, ktorý bude tiež náhodou pozitívny na COVID, tak ten urobí presne to isté.

Konečne zmysluplná podpora štátu

22.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Konečne zmysluplná podpora štátu

10.11.2022

Mnohí žiadatelia podpory od štátu, či už podnikatelia alebo firmy sú zvyknutí na to, že podpora prichádza neskoro, je dosť byrokratická a nesprávne cielená. Tentokrát som sa stretol s podporou, ktorá naozaj prekvapila svojou jednoduchosťou a aj úspešnosťou. Ide o projekt „Nestrať prácu – vzdelávaj sa“. Komu je podpora určená Podpora je určená všetkým [...]

Aj pomáhať je treba vedieť – sociálny marketing v praxi

27.07.2021

Príbeh, možno ako desiatky podobných. Dve mladé dievčatá s matkou žijú v zhorenom dome. Život bol k nim nemilosrdný, ale oni sa nevzdávajú. Tento príbeh možno bude mať šťastný koniec. Celý článok o ich osude nájdete v Denníku N. Takto vyzerá dom, v ktorom mladé ženy reálne bývajú. Na tomto príbehu ma zaujali 2 veci. V prvom rade, že mladé dievčatí si nezúfajú, [...]

Dušan Lehotský, učiteľ, tréner atletiky

Vychoval viacerých majstrov ČSSR v atletike: Na školských pretekoch som len čumel. Keď to takto pôjde ďalej, v tridsiatke budú o barlách

29.04.2024 00:00

Dušan Lehotský v Levoči učil telocvik a viedol mladých športovcov 44 rokov.

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

rebel

Ak chceš byť prvý, nestavaj sa do radu... Aj to je dôvod, prečo som sa pustil oblastí, ktorým sa iní vyhýbajú. Agilné poradenstvo, moderný Internetový marketing moderné formy vzdelávania. Napísal som niekoľko eBookov o projektovom riadení a marketingu. Naša firma je na čele vzdelávacích agentúr, čo sa týka kvality a moderných vyučovacích technológií, Ak si chete pozrieť moje odporúčania, navštívte stránku q9.sk/p2, q9.sk/p3, prince-2.sk alebo môj profil linkedin.com/in/branogablas/.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 70
Celková čítanosť: 332206x
Priemerná čítanosť článkov: 4746x

Autor blogu

Odkazy